Facebook
Baner

Promocja mięsa drobiowego podczas ,,26 Festiwalu Piosenki Młodzieży Niepełnosprawnej w Ciechocinku''

Fundacja PRO OMNIBUS już po raz XXVI zorganizowała Festiwal „Piosenki Młodzieży Niepełnosprawnej”.

Wydarzenie odbyło  się w dniach 14-16 września w parku Zdrojowym w Muszli Koncertowej w Ciechocinku.

Przez trzy dni obserwowano, słuchano i podziwiano artystów z całej Polski, którzy wystąpili w XXVI edycji Festiwalu.

 Konkurs i Galę poprzedziły kilkudniowe warsztaty, w których udział wzięło około 50 wokalistów, którzy pod okiem doświadczonych instruktorów  podnosili i szlifowali  swoje umiejętności, aby w dniach 14 – 16 września zaprezentować się jury i szerokiej publiczności. Uczestnicy występowali w dwóch kategoriach wiekowych, a występom towarzyszył zespół muzyczny pod kierownictwem Artura Grudzińskiego.

 Czteroosobowe jury wybrało laureatów:

Grand Prix - Joanna Kryś

Pierwsze miejsca:  Alicja Grzybicka  i Daniel Mech

Specjalne nagrody dla dwóch wykonawców przyznał również Prezes PZZHiPD Andrzej Danielak.

Wszyscy uczestnicy otrzymali okolicznościowe odznaki i upominki oraz gadżety.

Laureatom i uczestnikom oraz organizatorom serdecznie gratulujemy.

Na wszystkie koncerty wstęp był wolny.

Nasza organizacja tj. PZZHiPD kolejny raz prowadziła w Ciechocinku kampanię promującą spożywanie drobiu.

Już od 2019 roku uczestniczymy z promocją mięsa drobiowego w tym mieście.          

 W mieście znajduje się ponad 18 sanatoriów, kilka klinik, szpitali uzdrowiskowych, ośrodków leczniczych i wczasowych.

Rocznie Ciechocinek odwiedza około 600 tys. osób, z czego 20% to kuracjusze.

Uczestniczyliśmy w dniach festiwalowych, gdzie Park Zdrojowy odwiedziło kilka tysięcy osób, którzy oprócz słuchania piosenek mogli konsumować przygotowane potrawy z drobiu.

Wspaniała atmosfera, piękne miejsce i aura pogodowa sprzyjała obecności na imprezie nie tylko kuracjuszy ale również gości z całego kraju przybyłych specjalnie na weekend oraz festiwal.

Na spacerach było widać bardzo dużo rodzin z dziećmi i to właśnie dla nich przygotowano wiele atrakcji np. konkursy z nagrodami, zabawy oraz liczne gadżety.

Przedstawiciele PZZHiPD prowadził rozmowy dotyczące produkcji drobiu w naszym kraju, a każdy zainteresowany mógł uzyskać informacje bezpośrednio od producentów drobiu.

Hostessy rozdawały ulotki zawierające informacje o wartościach odżywczych mięsa drobiowego oraz z przepisy kulinarne.

Promocja mięsa drobiowego w Ciechocinku jest kontynuacją wcześniejszych działań promocyjnych PZZHiPD na rzecz potencjalnych konsumentów, a szczególnie rodzin z małymi dziećmi – przyszłymi świadomymi konsumentami mięsa drobiowego.

 Bardzo duża liczba seniorów  jaka ciągle przebywa w tym mieście uzdrowiskowym, również daje możliwość zaprezentowania im efektów pracy hodowców drobiu czyli walorów smakowych i dietetycznych drobiu.

Poprzez degustację, działania wizualne, zabawy, konkursy tj. przyjazne skojarzenia chcemy utrwalać w grupach docelowych potrzebę stałego spożywania mięsa drobiowego.

Na scenie wystąpili przedstawiciele Zarządu Głównego PZZHiPD na czele z prezesem Andrzejem Danielakiem, wiceprezesem Zbigniewem Hercem oraz sekretarzem Aldoną Łoś.

W swych wystąpieniach oprócz serdecznych gratulacji jakie składali uczestnikom i organizatorom, zachęcali oni również do spożywania polskiego drobiu zachwalając jego walory i jakość.

Do stanowisk degustacyjnych ustawiały  się olbrzymie kolejki chętnych spróbowania mięsa drobiowego, którzy  wyrażali pozytywne opinie o doskonałym smaku serwowanych potraw np. rosołu z różnych gatunków drobiu czy grillowanego mięsa z kurczaków.

Mamy nadzieję, że dotarcie do tak szerokiego grona konsumentów przełoży się na wzrost konsumpcji drobiu w Polsce.

Promując polskie produkty rolno-spożywcze wpisujemy się w strategię Funduszu Promocji Produktów Rolno-Spożywczych oraz  MRiRW.

Jako dodatkowa atrakcja, którą zapewniła nasza organizacja przez dwa wieczory wszystkim obecnym w Parku Zdrojowym, były występy zespołu muzycznego ,, Art-G ‘’.

Opracowała Anna Zubków

Finansowane z Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego #FunduszePromocji